2009-08-08 ? 17:49:05

urkass uppdatering

förlåt för min urkassa uppdatering.
blev en helt galen kväll igår!
just nu sitter jag hos min storasysters pojkvän robin och bloggar lite medans han.. duschar? :)
blev att jag sov här igår för det blev lite stökigt inatt.
vaknade väldigt sent idag, men vi la oss inte förän 6 på morgonen heller så..
och nu vill jag helst duscha jag också men robin är så seg..
ska väl hem sen efter det och så är det föräldrafritt tills långt in på natten idag för mina päron är i älvdalen på countryfestival tror jag det var :)
perfekt!
men nu ska jag gå, pusss

fick bli nån bild på en epa som han hade i sin dator, haha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!