2009-08-04 ? 00:48:31

svar till dem två anonyma personerna.

fick lite anonyma förfrågningar:
om jag kunde sminka mig som en fjortis och ha plattat hår och lägga ut det nu för en stund sen,
svar: det kan nog ordnas, haha.
sen frågade en till om vad min medicin är till för,
svar: jo för min acne. visserligen är min hy lite bättre nu,
men jag mår fortfarande dåligt psykiskt över den och i september ska jag få en tid så ska dom titta till mig.
tabletterna ska ätas på vintern och man får inte vistas i sol efter man ätit dem.

så fick ni lite svar! :)

Kommentarer
Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Du är nu med i Veckans blogg i min blogg! :)

2009-08-04 @ 14:14:18
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!