2009-08-06 ? 16:18:00

solen är min hjälte

godmorgon allihopa
vaknade klockan 9 i morse idag för min pappa kommer inrusandes och slår upp dörren,
alla 3 systrar vaknade.. men jag somnade om runt 11 och vaknade halv 3 kanske.
sen när jag tittade ut var det sooool! så jag tvättade fort ansiktet och la mig ute för att steka lite.
kom in nyss klockan 4 och färg fick jag minsann :)
blev ganska sent igårkväll., började med att jag och mina systrar åkte till bojsen med A.
och där var M A T F och E och var sociala.
sen började man gråta såklart för attsläppte E:s fötter rakt i ansiktet på mig,gjorde väldigt ont.
lipfia har vi här! så kom A och L dit och umgicks lite
så började man småtjafsa med A och vet inte om vi är så sams nu heller men jag orkar inte bry mig..
kom hem runt 3 och somnade 5.
och nu har brännan lagt dig och jag är brunbrunbrun.
härligt säger jag!
och nu ska jag strax äta mat och sen vet jag inte riktgit vad jag ska göra idag.
imorgon blir det iallafall mikaela om allting går som det är tänkt! :)
vilket jag hoppas, men nu ska jag gå
vi ses, pusss


halvgammal bild
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!