2009-08-18 ? 21:33:09

skolan har börjat och jag är trött

usch vad trött jag är, det har varit en kort men samtidigt lång dag idag.
skolan var inte så himla rolig som jag trodde den skulle vara idag.
visst att få träffa alla kompisar igen var ju awesome men resten.. nej jag orkar det inte.
imorgon är det klassens dag och vi ska jobba lite till med klassrummet.
måla pelare vita, lister ska bli vita osv..
och sen börjar skolan på allvar igen.
sen är det nästan ett helt år kvar till nästa sommarlov och jag sörjer.
längtar redan faktiskt, haha! men seriöst, man orkar inte med skolan när man haft sommarlov i nästan 2 månader..
jaja nu har jag inte så mycket mer viktigt att skriva :)
pusss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!