2009-08-23 ? 16:18:11

sågmyrakväll igår.

ja i förra inlägget så slet jag som ett djur så nu får ni vara lite tacksamma tycker jag! haha.
blev en jätterolig kväll igår med massor med roligt folk.
vi firade caroline som hade fyllt år och sen pratade vi hela kvällen om allt och ingenting.
underbart! :)
kanske kommer nån bild när mikaela slänger in någon på sin bilddagbok eller skickar till mig.
och sen när jag var påväg hem så hämtade vi upp hanna och sen sov hon hos mig.
vi somnade ganska fort.
sen idag har vi bara kollat på film och ätit litegrann. mysigt och skönt.
men nu har hon åkt hem och jag sitter själv här och vill ut och duscha snart.
tänk att jag duchade igår men mitt hår är redan äckligt idag? helt galet..
jaja men nu har jag inte så mycket mer att skriva, pusss på er
Kommentarer
Nadja

Sv: Tack så mycket! Allt bra? :)

2009-08-23 @ 17:23:17
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!