2009-08-24 ? 22:27:10

pluggag med mikaela

en mycket rolig pluggdag med mikaela blev det idag!
man kan faktiskt ha roligt bara av att plugga också för jag skrattade en hel del haha.
fast vi pluggade väl inte hela tiden heller (a)
vi började runt 3 och slutade halv 5-5 kanske klockan var.
sen hade vi mest sörda anfall och pratade om allting och alla.
hahahaha bögen. bara mikaela vet vad jag snackar om.
nej det var en superdag iallafall, tack för den och det måste vi göra om snart!


mikaela och jag!
Kommentarer
Mikaela

även fast jag ser puckad ut på bilden så älskar jag dig alexandra.<3

tack för idag, vi gör om den snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!