2009-08-01 ? 20:58:07

onyttigheter är inte bra för hälsan... men det skiter jag i!

åh vad gott, mammsen och pappsen har köpt massor av onyttiga (men goda) saker hem,
ikväll blir det tjockskväll vill jag lova!
är på väldigt bra humör just nu sen har jag lyssnat sönder beyonce - halo halva dagen.
så himla bra låt, så personlig på nått sätt.
är verkligen helt inne i den!
sötis kanske kommer hit nångång sen också, jag håller tummarna..
det blir en perfekt kväll, trots mina låga förväntningar jag hade igår.
men nu måste jag lyssna klart på min senaste favoritlåt.
pusss

Kommentarer
Malin

Jag har frågestund på min blogg; Http://hejhejhejhejhejmallan.blogg.se

Släng gärna in några frågor.

Och snälla rösta på mig i veckans blogg tävlingen här;

http://hallgreen.blogg.se/2009/august/dom-7-utvalda-blev.html#comment

2009-08-01 @ 23:01:46
URL: http://hejhejhejhejhejmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!