2009-08-02 ? 21:08:32

nu bloggar jag igen

världens tråkigaste söndag vill ja lova!
sötis säger att han klippt sig och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det ja..
jag som älskade hans långa hår. 5 mm säger han att det är nu.
det är säkert fint men jag kommer nog alltid tycka att hans långa hår var bäst.
men imorgon blir det massa saknade typer, roligt blir det :)
sen så hoppas jag på att få träffa min fru nångång i veckan för nu saknar jag henne förbaskat mycket!
sen är det planerat att träffa storasyster hanna och emmis,
inte för att jag vet än om det blir nått men det är nått som ska fixas imon en snar framtid.
saknar storasysters systemkamera nu (många s i meningen, haha),
den jäveln är i sthlm och sen ska hon vara hos sin pojkvän 1 vecka efter det.
det kommer dröja innan jag får se den kameran igen då.. buhu
slänger upp lite bilder då för skojs skull.
omgjorda



vad tycks ?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!