2009-08-04 ? 23:18:36

nu blir jag glad i kroppen

lite halvtaskig bild och kvallén är ju inget att tala om,
men det är besöksrekord! :)
inte mycket, men små saker kan göra ett litet hjärta glatt ♥
hoppas ni som tittar in i min blogg fortsätter läsa den, skulle göra mig riktigt glad.
hade ju inte varit fel om min lilla blogg blev till en halvstor,
visst det är ju bara en dröm men vem vet, drömmar kan ju slå in..

och snart kommer min tvillingsyster och och hon undrade om vi kunde kolla på film och det slår ju aldrig fel.
måste bara bestämma vilken nu..
vi har runt 400 stycken hemma.
jag ljuger inte, vi var medlem i nån klubb så man fick hem en film varannan vecka tror jag,
och det hade vi vart sen jag föddes typ.
så vi har en hel del att välja imellan.
men nu ska jag gå, bjuder på en bild på mig och tvillingsyster.
jag åt höger, hon åt vänster!
Kommentarer
Mikaela

ja, självklart kan vi de! (:

torsdag eller fredag`?

2009-08-05 @ 01:45:42
URL: http://mikaelagranados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!