2009-08-14 ? 02:02:17

nattbloggar lite.

hejsan alla som är vakna och läser.
just nu sitter jag och typ.. gråter lite smått.
orkar inte berätta varför men jag gråter iallafall.
är tyvärr inte så himla glad just nu för det har hänt en del.
sitter och lyssnar sönder en väldigt bra låt ju nu också.
men blir så fast vid den så jag sitter och lyssnar om den hela tiden.
också en sån där låt som man känner igen sig i,
och så har han en sån speciell röst så jag är helt fäst vid den just nu iallafall.


björn afzelius - tusen bitar


Kommentarer
Erica

Tack så mycket :D

2009-08-14 @ 02:08:47
URL: http://leaveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!