2009-08-25 ? 07:01:19

morgonbloggning

hehe, morrn på er.
nu sitter jag här halft klar och min taxi kommer om 10 minuter?
stressad? nej inte ett dugg.
snarare trött och vill sova i min lilla säng igen, det är precis vad jag vill göra just nu.
idag har vi idrott i skolan för första gången också, känns inge vidare men jag får tacka gud för att vi har det så sent på dagen så jag har piggnat till lite.
och imorgon, då ni! fast vad jag tänker göra håller jag nog hemligt för er :) 
men nu ska jag gå och borsta gaddarna.
pusss vi hörs!
Kommentarer
iida

har vi idrott samtidigt? ^^

visste jag inte (:

2009-08-25 @ 07:34:33
URL: http://bbaraiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!