2009-08-25 ? 21:45:19

kvällsbloggning och maxfactor!

hej bloggen :)
nu sitter jag här, trött och slut efter en lång och tråkig dag.
råkade somna i min tvillingsysters säng i några timmar men är fortfarande trött..
och jag har inte en aning om hur jag ska kunna somna inatt tråkigt nog.
imorgon blir det sötis för första gången på typ evigheternas evighet.
och jusstja, fick ju en mascara av mor igår som jag glömt visa!


och såhär blev resultatet efter jag användt den:


väldigt bra håller länge och kladdar inte.
eller jo lite när man tar på den men det gör ju nästan alla så det bryr jag mig inte om alls!
helt perfekt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!