2009-08-01 ? 16:45:25

jag ♥ lördagar, my lips like sugar.

en tråkig lördagseftermiddag och jag sitter här utan att ha nånting och göra.
blev att åka ut lite med A och K igårkväll,
hade väl inte jättekul men det är alltid skönt att komma bort ett tag.
sötis var väldigt full också, träffade han inte dock men smsen sa väl allt, haha :)
sen så åkte vi hem runt halv 12.
kollade lite på film och somnade runt 4, tråkigt nog.
(men på tal om sms... fick ju ett sms av en person som man knappt känner längre igår natt.
det var väl mer av en chock.
fast blev väl mest arg då för personen har utgett sig för att hata mig och sen börjar ta kontakt med mig,
då blir man lite sur.. men sån är jag och det kommer inte ändras.
men kolla här;
personen hatar mig, jag hatar inte den
så börjar den prata med mig som om allting var helcoolt igen.
ni fattar att man blir lite sur va?
ja jag svarade väl på det dumma smset men personen svarade inte tillbaka sen.
det klarnade väl i dens skalle då.
har den sagt att den ska skita i mig och att den hatar mig, så ska den tametusan göra det också!)


men nu ska jag bara glömma dedär och vara glad igen.
idag vill jag verkligen ha godis. det är ju faktiskt lördag idag (♥!!)
det är nått konstigt med mig..
jag måste jämt ha en daglig dos av socker,
vet inte varför men äter jag inte nånting med socker i först så kan jag inte äta nått annat sen.
kanske det är fler som har ett sånt behov? jag är en utav dom iaf.
fast jag är riktigt fet när det gäller godis, chips och allt som är onyttigt.
kan äta hur mycket som helst.. tur att det inte börjat synas på lilla magen än då, hähä.
men nu ska jag äta mina hårdmackor i lugn och ro.
pusss

 
testade socker på läpparna, haha. mobilkameran sög.

Kommentarer
Fanny

SV: Ärligt talat så håller jag med dig! ;) och tack! (:

2009-08-01 @ 20:08:08
URL: http://fannystaaf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!