2009-08-05 ? 17:06:35

jag känner mig blå

hej alla :)!
just nu sitter jag med en liten blå handduk på huvudet och jag har en blå tröja och blå strumpor, samt blå/grå shorts.
det känns som jag är wannabe smurfarna.. haha.
idag så kanske man drar bortåt och gör nånting.
föräldrarna sticker kanske till gävle i helgen och jag är fast här känns det som.
jag får väl gå dit jag vill då eller ännu värre.. åka buss, jag tycker inte om att åka buss själv.
syster sitter och kollar på hsm 2 på tv:n och jag vill också kolla men ändå inte.
tittar väl mest på zac efron, haha men han är ju sweets för mina ögon, så snygg!
men nu ska jag blåsa håret, sen sminka mig eller nått annat kul.
och dendär fjortis sminkningen som en anonym bad om att få se kommer senare när min syster tar hem kameran!
vi hörs, pusss
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!