2009-08-08 ? 21:05:27

I'm home!

nu är jag hemma igen och ensam.
föräldrarna borta somsagt!
jag tänkte faktiskt göra en liten hiss och diss lista nu, har funderat på att göra det men visste inte riktigt.
man blir ju betraktad som en liten fjortis som härmar "storbloggarna" då har jag hört.
men det skiter jag i nu för nästan alla bloggar som är stora och dem som driver dom är bara snofsiga idioter.
påpekar igen, nästan alla.
men nu kör jag!

__________________min hiss och diss lista!_____________________

jag dissar:

regn på sommaren
vem vill lixom att det ska regna mitt i högsommaren? inte jag.
tyvärr så har det ju regnat halva sommaren.. hm.

petiga människor
har man en liten fläck på tröjan så är dom där, är håret lite rufsigt så påpekar dom det,
skriver man fel i en mening kommenterar dom det. nej dom hamnar på min disslista iallafall.

godis
godis är gott och många gillar det.. but it's not good for your health.
tyvärr är jag en godisälsakre men det får bli på disslistan det också. måste tagga ner på det ändå!


jag hissar:

nya kläder!*
finns inget bättre än ett nyköpt plagg i garderoben, underbart för mig iallafall!

bra bloggare!
*
stora bloggar som faktiskt skriver vettiga och bra saker i sina bloggar och inte bara skriver om hur dåliga andra människor är och snackar allmänt mycket skit om alla andra än sig själv, som om inte den själv har brister! ingen är perfekt bitches.

bebisar!*
hur söta är inte bebisar egentligen? allting är så smått och så.. gulligt.
jag älskar inte bebisar och skulle aldrig kunna tänka mig att skaffa mig än på ett tag men söta är dom! :)
Kommentarer
F R I D A S F O T O - B L O G G ♥

svar: det är härligt :)

2009-08-08 @ 23:17:56
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!