2009-08-29 ? 14:58:50

ikväll blir det farligheter

hejsan alla!
om några timmar sticker jag iväg på farligheter haha.
den här kvällen kommer nog bli lyckad, jag känner det på mig.
ska snart sätta igång med sminket och sånt där.
har ingen kamera för syster har den så det blir nog inte bilder på mig nu på ett tag.
fast det är nog bara skönt för er, jag är så himla ego hehe.
åt nyss tacos med familjen också, var skitgott.
tyvärr sullar jag så himla mycket så.. ah ni fattar va?
men nu ska jag lägga på basen i ansiktet!
vi hörs säkert imorgon eller om nån timme igen :)
pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!