2009-08-15 ? 15:31:37

igårkväll/natt

nej jag jag vet att jag varit urkass på att uppdatera bra nu dom senaste 2 dagarna,
men jag är ju hos min söta hannaså då kan det bli svårt!
igår hade jag iallafall otroligt kul med henne.
först åkte vi till svärdsjö med A som var jättetrevlig och snäll sen så träffade vi S och hans föräldrar typ,
haha jag älskar svärdsjö. alla är så trevliga.. till skillnad vad mot vissa är i hemska ruttna falun.
så träffade vi J och J, också jättetrevliga.
så hade jag iallafall väldigt kul, skrattade hela tiden och ja, hade kul!
dom tyckte det var fränt att jag kunde prata som en smurf också.
en liten speciell egenskap hos mig, jag kan både sjunga och prata väldiiiigt pipigt.
kan inte säga att jag är den bästa i världen på det, men många tycker det är coolt iallafall, hehe ;)
kan kanske göra en liten video om det senare. vi får se.
så åkte vi hem till hanna runt 3 på morgonen. väldigt sen för vi skulle ju så stolt vända på dygnet.
så blev det en massa pratpratprat och tillslut var klockan halv 5.
då somnade vi som två stenar sen!
och idag blev jag väckt 11 i morse av att hanna skriker nästan i örat på mig
"SANNA DET ÄR FRUKOST, SANNAAAAAAAA!"
lagomt död var man då också.
och sen dess har vi inte gjort så mycket, hanna ligger och sover nu medans jag sitter vid hennes dator och bloggar lite.
jag sov också innan för jag var så himla trött, men sen orkade jag inte sova mer.
så nu sitter jag här!
men nn blev det så himla mycket text så jag måste avsluta snart.
jag vill iallafall till tempo snart och handla mitt välförtjänta godis som jag väntat på i en evighet nu.
jag är faktiskt värd det för att hanna vrålade mig i örat i morse! hahaha.
men nu ska jag sluta skriva.
bloggar kanske inatt nångång!
pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!