2009-08-11 ? 20:23:01

hemma från sötis!

nu är jag hemma igen!
åkte iväg till sötis igår natt, busig som jag är.
sen så var jag väldigt elak och höll honom vaken till 4 på morgonen för att jag inte kunde sova, hihi.
så vaknade vi runt 3 på eftermiddagen, eller.. jag vaknade runt 12 och lyssnade på hans små snarkningar.
inte nå vidare kul kanske men han vaknade till slut iallafall.
och idag har vi mest kollat på film och myst :)
hans hund hade också tuggat på min strumpa så den var genomblöt av dregel så jag gick omkring i kanske 2 timmar och viftade med den i ett desperat försök att få den torr! den andra strumpan hade jag dock på mig, hahaha.
sen åkte jag hem från honom runt halv 8 och nu sitter jag här och ska kanske gå in på rummet och kolla på film med mina systrar och storasysters pojkvän. men det är bara en tanke än så länge.
ska duscha också.. hm jobbigt läge nu.
men det fixar sig med tiden och hur mitt humör är.
men nu ska jag fixa lite saker, som typ mat eller så..
vi hörs senare ikväll säkerligen!
pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!