2009-08-25 ? 16:49:31

hemma efter skolan

hej!
skolan var ganska trist idag, men ett stort plus var väl att solen stekte på.
schemat är helt galet också, matte sista timmen och franska tre gånger i veckan efter varann.
så måndag, tisdag och ondsag. hur ska jag orka?
men en sak gillade jag faktiskt idag, nämligen mitt hår!
haha låter lite töntigt men idag var det verkligen lockigt.
råkade somna med blött hår igårkväll och i morse såg det ut såhär:

här syns det inte så mycket..

men nu då?!
ser ni hur lockigt det är eller? helt galet.
fast jag gilla det, hihi.
men nu ska jag ta mig en macka och dricka fruktjuice.
vi hörs och syns! pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!