2009-08-27 ? 18:58:37

HÅSARÅSANAILICIOUS

mamma köpte ett nytt nagellack som hon gav till min syster,
men jag prövade det och såhär blev det!



chockrosa med lite glitter i, skitsnyggt!
märket heter depend, ganska vanligt och många vet nog hur flaskorna ser ut.
kan köpas på glitter, kicks, h&m, åhlens och sånna vardagliga butiker.
lite udda färg och matchar inte till speciellt mycket för den som klär sig i 'vanliga' färger
men jag tycker det är så snyggt så jag har det ändå.
är inte ett speciellt fan av just färgen rosa men jag blev kär i den här! hihi.
en hiss eller diss?
Kommentarer
Anonym

hiss ofcourse! jag har också det nagellacket ;)

2009-08-27 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!