2009-08-28 ? 21:21:31

grattis anette köhler, även kallad mamma!

men uppdatering har inte varit den bästa idag men jag ville bara att alla skulle se min lilla fråga 3 inlägg ner.
tyvärr har inte så många svarat på den.
har också legat och sovit i några timmar för skoldagen har varit jättejobbig idag.
träningsvärk som en kossa har jag så har haltat fram hela dagen.
kan knappt lägga upp vänsterbenet i sängen längre.
haha då kanske ni förstår hur ont jag verkligen har.
och idag fyller mamma år också, 43 hela år.
ett stort grattis till henne!
hon leve, hipp hipp hurra hurra hurra

mamma som 15 åring                          jag som 14 åring
Kommentarer
julia :)

gud vad lika ni var då ?! :O

2009-08-29 @ 13:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!