2009-08-18 ? 07:01:28

första skoldan, på morgonen.

just nu sitter jag och trycker i mig en macka samtidigt som jag precis blev klar mig mig själv, smink, kläder hår osv osv..
min taxi kommer om 20 minuter ungefär och sen är det skola igen!
borde väl egentligen inte vara så värst nervös men nu känner jag att det pirrar litegrann i magen allt.
kommer ju nya elever, nya lektioner, betyg...
huuuh! vill inte ens tänka tanken.
just nu vill jag bara börja om 7an igen alltså. allting var så mycket enklare där.
mådde väl inte så himla bra nångång i 7an men det var dubbelt så mycket bättre än vad magen börjar må!

och alla 9or sen.. så himla saknade är dom.
satt vid skolan för ungeför 2 veckor sen och bara stirrade sätt ut i luften, tänkte.
alltså helt ärligt, jag trodde jag skulle började gråta då.
förstår nu att dom faktiskt är borta föralltid och det skrämmer mig och gör mig skitledsen på samma gång.
trots allt så hjälpte dom flesta mig igenom en hel massa skit när jag gick i 7an.
och jag hade många vänner där som jag kommer sakna så otroligt mycket.
även en viss person till som jag bara borde glömma men jag kommer sakna honom också...
men han hjälpte mig igenom så mycket skit, men gav mig även lika mycket skit tillbaka.
men han är en underbar kille när jag tänker efter... om han läser dehär så vet han nog själv vem han är.
men nu ska jag gå och borsta tänderna! ses efter skolan.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!