2009-08-02 ? 17:35:07

flitigtflitigt

tjeeena alla söta.
vaknade ganska sent idag för jag somnade sent inatt,
och jag som trodde jag skulle slockna tidigt..
men jag har hunnit med massor med saker sen dess,
så nu känner jag mig fräsch och glad som attans! :)
jag har:
  • duschat
  • rengjort ansiktet 3 gånger (I need it) sen i "morse"
  • bytt kläder
  • bytt navelpiercing
  • borstat tänderna har jag tyvärr inte hunnit för jag vaknade så sent och haft massor att göra (men det kommer jag gör efter jag bloggat klart!)
det känns ganska skönt att man faktiskt gjort nånting idag.
söndag och allt.
men nu vill jag verkligen borsta tänderna, står inte ut mer, haha!
pusss
Kommentarer
Anonym

Kan du inte ta några bilder när du har fjortis sminkning och plattat hår? x)

2009-08-03 @ 23:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!