2009-08-04 ? 19:35:55

ett vardagligt inlägg

hej alla!
idag har jag inte gjort nånting,
sov till 3, försökt lära mig lite mer om facebook och ätit mat.
det är nog det enda jag gjort idag.
men det är ändå ganska skönt att bara vara hemma ibland.
tycker också det var ganska kul att jag blev en av finalisterna för veckans blogg i barbienadjas blogg.
känns riktigt kul! :) hoppas ni är söta och röstar på mig nu ♥

tycker ni att min blogg är kul att läsa föressten? isånnafall varför och varför inte?
finns det några dåliga saker som jag borde bättra mig i?
uppdatering, mer bilder, mer om mig osv..?
ni får gärna svara!
men nu ska jag nog ta mig en dusch, känns som det behövs nu.
pusss

Kommentarer
kevin

fina ögon på headern :)



kevinkronholm.blogg.se

2009-08-04 @ 21:08:56
URL: http://kevinkronholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!