2009-08-23 ? 18:00:31

*ett vardagligt inlägg och jag är sämst på rubriker

hej alla sötisar.
jag är inte den bästa på att uppdatera men jag försöker att skriva minst ett inlägg varje dag och det tycker jag är ganska bra.
just nu vill jag bara måla naglarna och känna mig snygg och fräsch, haha.
orkar inte gå runt och känna mig äcklig längre så snart går jag ur och duschar!
även fast hårfärgen åker ur mer och mer, och det ska kallas permanent.
fuck it säger jag bara.
jaja nu ska jag inte grina illa över det där, går väl alltid att färga om.
bara pengarna och en frivillig person som vill färga så går det ju alltid.
imorgon är det måndag som det innebär skola som också innebär sovmorgon, yeees.
orkar inte välja nya kläder efter duschen så det blir dom jag har nu som jag faktiskt känner mig bekväm i,
minus underkläder som jag kommer dö i om jag inte byter haha.
helgen blir också skoj, längtar redan dit av massor med anledningar :)
fast du börjar äckligheten ta över min kropp så jag sticker ut och duschar nu jag.
vi hörs lite senare kanske.
pusspuss!



Hit me like a ray of sun
Burning through my darkest night
You're the only one that I want
Think I'm addicted to your light
Kommentarer
Nadja

Sv: Det är bara bra. Kram :)

2009-08-23 @ 19:34:05
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!