2009-08-20 ? 15:12:00

en trött och hungrig alexandra.

hej alla!
idag så hade jag skolfotografering som jag skrev imorse, gick rätt så bra.
fick lov att göra om ensamfoto några gånger för att det jämt var nånting som stack ut eller jag blundade lite osv.
men det gick bra till sist!
sen så var det 9ornas dag också.
så jävla tråkigt, trodde jag skulle ruttna bort.
sen så fick jag inte i mig mat så jag är skithungrig nu, ska äta snart.
doppade huvudet i en hink med vatten också, blev dyngsur och sminket var ett minne blott.
haha fyfan vad snygg jag var efteråt! kom till skolan igen runt halv 2 tror jag.
och nu sitter jag här hemma och ska äta, duscha och sova.
blir inget långt inlägg idag för nu måste jag verkligen äta!
nån bild kanske jag slänger in sen.
ni får kika in lite då och då för det kommer vara bilder i samma inlägg som detta isåfall!
pusss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!