2009-08-21 ? 19:42:16

en ledsen alexandra..

hej..
just nu är jag på sämst humör.
allting är verkligen skit och jag vill bara bort och börja om igen.
tv:n är i full gång, radion står på högsta volym om min lillasyster kan verkligen inte sluta skratta.
alla andra är glada, men inte jag.
känns som ett stort svart hål sitter där hjärtat ska vara.
jag har mått jättebra hela dagen, skrattat och verkligen mått skitbra.
men nu.. nej, jag mår verkligen skitdåligt.
allting bara sjönk ner och det dåliga kom upp på nått sett.
vill att någon ska le varmt mot mig.
vill skratta tillsammans med någon,
vill vara hos dig.


Kommentarer
iida

finns alexandra, <3

2009-08-21 @ 19:48:40
URL: http://bbaraiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!