2009-08-26 ? 21:54:31

dålig uppdatering

bloggningen har varit helt urkass idag men jag har helt enkelt inte haft tid för den.
skolan var helt okej idag men blev väldigt deppig i slutet.
kanska var ett par som märkte eftersom ni frågade mig hur det var osv..
orkar inte berätta varför jag var som jag var utan det kan jag berätta senare,
men inte i bloggen.

och nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga mer.
bjurs vm imorgon, är inte speciellt taggad inför det.
vill egentligen inte till skolan imorgon alls för nu känns precis allting skit.
men jag åker dit för att ställa upp inför klassen,
kan väl inte direkt bli värre än vad det redan är.
eller jo.. det kan det nog. jaja nu ska jag gå.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!