2009-08-09 ? 16:16:24

dagens låt!


pink - please don't leave me

jag gillar låten för att den passar så bra in på mitt förflutna.
sen tänker jag på allting jag gick igenom för en pojkes skull.
hur mycket jag fick lida och att jag verkligen inte var värd det.
jag kämpade varje dag i flera månader och äntligen känner jag mig stark nog att kunna trampa över allting och le på riktigt igen.
jag förstod inte förän mina vänner talade om för mig hur stark jag var,
att jag faktiskt var stark.
hur han faktiskt tyckte ner mig i skiten och hur dåligt han fick mig att må, med avsikt
jag hade aldrig i mitt liv känt mig så krossad som jag kände mig då.
den här låten får mig att minnas allting.
men nu kan jag strö ut det i sanden för han är inte värd att gråta över längre.
han är bara en av alla miljoner..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!