2009-08-30 ? 16:23:33

blogg.se rockar fÄtt med Ä

hej alla!
ser att dom ändrat designen på blogg.se äntligen.
oh my god det var oväntat... haha
iallafall texten när man ska skriva ett inlägg och statistikmätaren.
ett framsteg, vi alla hurrar för blogg.se!
och gårdagen var helt insane..
hade skitroligt, får väl tacka alla för att ni gjorde kvällen lyckad.
sov hos emmis sen med sötis och renskit. väldigt mysigt!
sen åkte jag hem från emmis idag runt halv 4 och nu sitter jag här och blir beordrad att ta tvätten.
så jag får väl dra mig utåt och ta den dumma tvätten som jag och mina systrar alltid får ta hand om..
men vi hörs säkert ikväll igen :)
pusss
Kommentarer
Mikaela

ja, men cepe gubbää

2009-08-30 @ 18:14:31
URL: http://buyusalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!