2009-08-02 ? 01:01:11

bäverbjurs? ja dit far vi!

nej det blev inte att sötis kom hit, men till bjurs kom jag iallafall.
fick ta hand om J och H som var väääldigt onyktra.
ganska drygt, men på samma gång kul.
så kul att få träffa dom, på pumpbolaget var senaste gången tror jag.
och dom skulle hit å dit och upp å ner, det var helt galet.
åkte hem runt 12, och nu bloggar jag.
är ganska trött men det är bara bra, då är jag inte lika död som vanligt imorgon om jag somnar tidigt.
här har vi lilla H, och så jag idag, facelook.



men nu ska jag äta chips och feta mig!
hörs kanske lite senare :)
pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!