2009-08-23 ? 21:26:35

back from tha dusch!

hejsan alla nu är jag tillbaka från duschen!
härligt som tusan att bli av med all smuts.
fast jag duschade inte håret för jag insåg att det inte var så skitigt,
men luggen var däremot en annan sak, så jag tvättade bara den.
sen rakade jag benen och lite andra viktiga ställen hehe.
käkade lite choklad samtidigt också, lyxigt och smart av alexandra!
sen kom nagelsaxen fram och klippklipp.
och nu är lilla alexandra mycket fräsch och har mjuka ben hihi.
men nu vill jag måla naglarna i nån vit färg :)
vi hörs strax. eller vänta, jag kan måla dom vid datorn kom jag på.
ja så gör jag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!