2009-08-27 ? 18:46:15

äter nudlar och bloggar!

nu sitter jag hemma efter en lång dag väldigt rolig dag.
nämligen bjurs VM. hade faktiskt skitroligt hela tiden!
bilder finns på min bilddagbok, där heter jag aalexaaandra för er som inte vet.
och när jag kom hem var jag trött men framför allt hungrig.
så jag gjorde mig lite nudlar och hade roligt med kameran!

nudlar på g!

bubblor

kycklingnudlar är det bästa som finns.

och självklart ringde jag och frågade mor om jag fick koka nudlar,
och det fick jag ju såklart hihi.
sminket är från bjurs VM, haha.

färdigt och redo att ätas, och gott var de också för nu ligger det i min mage :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!