2009-08-31 ? 20:24:43

angående inlägget under och hela bloggen..

hejsan bloggen.
usel uppdatering men hade sen dag i skolan idag, slutade 4.
sen gjorde jag mina hemska läxor som måste göras innan imorgon och sen somnade jag i min systers säng och vaknade klockan 19:00. men nu är jag iallafall vaken!
och angående inläggen under. ni som är anonyma och kommenterar vill jag tyvärr inte svara på.
har ju inte den bleskate aning om vem du/ni är så jag håller mig långt borta från folk som är anonyma och kanske är opålitliga. jag berättar väldigt privata saker i min blogg men jag tycker såhär:

det är min blogg, mina beslut och den ska ju i princip handla om mitt liv,
då skriver jag väl om mitt liv också,
inte för att jag är tvungen att göra det, utan för att jag vill det.
jag söker inte uppmärksamhet genom att lägga upp en gråtbild och en massa text om hur förjävligt mitt liv är osv.
ni som stör sig på det behöver inte läsa min blogg tycker jag.
jag står för det jag skriver i min blogg och det har aldrig hänt att jag raderat inlägg/videosar/låtar på grund av andras åsikter om mina saker jag skriver i min egen blogg.
gillar ni inte hur jag är eller driver min blogg så sluta helt enkelt läsa den.

jag vet att vissa läser bloggar för att dom tycker personerna är så patetiska och fjantiga,
visst är det så ni känner så får ni väl läsa på och skratta åt mig då.
jag ändrar mig inte. vill jag ha ändring med andras åsikter så frågar jag, annars, blankt nej.


det här var vad jag tyckte om det hela.
hoppas nån enstaka lär sig nånting nu och slutar störa sig på andras liv för att den själv inte har något.
det var allt för mig, vi hörs och syns!
pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!