2009-04-23 ? 19:15:18

tredje hålet i örat



dålig bild.
men på vänster sida, vid örat så ser ni 3 små örhängen,
och den längst ut åt vänster är ny :)
gjorde det somsagt med en knappnål och is, endast.
helt själv också.
fast mamma hjälpte mig att hålla i isen bakom örat, men resten helt all by myself.
(vet att det ser ut som att dom sitter 500 cm utanför öronsnibben, men örhängena är sååå stora.)

och idag mår det nya hålet finfint, kan göra lite ont då och då,
men då är det oftast mitt dryga hår som hänger fast i örhänget.
hoppas det läker som det ska, sen får vi se om jag gör ett till, fast det får bli i det andra örat isåfall!
pallar inte ha 4 i ena örat och ett i det andra, ser lite mongo ut.
hehe.


puss så länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!