2009-04-21 ? 22:33:04

stan med johanna pufflan!

hej bloggen.
idag har jag varit på stan med johanna.
vi hade det roligt, tyckte jag iaf.
jag handlade ett par skor och en klänning, men mer blir det kan jag lova!
ska dit igen imorgon och handla.. ja gud vet vad.
sen träffade vi på fanny, kozzy och daniella :)
niklas och anders också, dom var så snälla även fast jag känt dom i typ 5 timmar.
sen efter jag hade köpt mina skor så åkte alla till donken och åt maaat.
sen så var det nått "lekhus" där som vi tyckte det var jätteroligt att leka i.
bebisvarning.se
men det var faktiskt riktigt roligt, fanns en rutschkana där som jag tyckte var riktigt skoj!
hahahaha.


och ni som är nära vänner till mig, osv.
överraskningen blev åt helvete
men det kommer att hända iallafall, men inte imorgon som jag sa.


men ska dra mig,
skriver nog mer lite senare.

until then, :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!