2009-04-22 ? 21:46:35

stan med johanna, igen.


hej bloggen!
idag har jag varit på stan med johanna.
vi hade det roligt.
lekte med mimmi och niklas också.
jag handlade en tröja och lite puder, som en kul grej typ, hehe.
fast dagen var inte rolig hela tiden,
vi sörjde för joakim också..
köpte rosor och la utanför gallerian tillsammans med många andra blommor ljus och kort.
tårarna rann såklart.
så himla jobbigt och hemskt.
hans bror kom också dit, då blev det mycket värre kan jag lova.
fy så jag grät..
r.i.p <3

du finns i mångas hjärtan, det ska du veta.


och vet ni vad?
jag satt inne på rummet och kollade på örhängen,
då fick jag den lustiga idén att ta ett hål i örat..
20 minuter senare, hade men ett 4;de hål i örat.
hehehehe, gjorde inte så ont.
hade is och en synål.
men nu dunkar det och svider.
men jag hade medel som man ska göra rent med så det är helt okej!


men ska kilaaa nu.
vi ses!

kramkram. ♥
//alexandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!