2009-04-12 ? 13:31:13

skor skor skor!



gud, jag har insett min kärlek till skor!
speciellt sneakers, fyfan dom är så gudomligt snygga.
jag och mikaela tiitade runt på stan igår och vi båda blev helt sålda på ett par sneakers,
likadana var dom, men inte samma storlek förstås.
hon har 36/37, medans jag har (vid speciella tillfällen då skostorlekarna är väldigt stora, 37) 38.
dom såg ungefär ut som dom skorna på den mittersta raden, åt vänster på den här bilden.
fast mycket snyggare, och såå bekväma!
men dyra också, märkesdojjor*
600 :- sorgliga kronor..
då blev man lite ledsen i ögat där..
mikaela har minsann råd att köpa dom, men inte jag.
fast min underbara mor sa kanske.
ett KANSKE från min mamma är som ett halft ja, men också ett halft nej.
jag hoppashoppashoppas..
ih.
fan, jag är verkligen kär i dom.
mitt första par skor jag verkligen är helt såld på.
annars så är det lixom "ja, dom är snygga, jag tar dom"
nu är det ungefär "GE MIG GE MIG GE MIG! dreglar.. "
haha.
ska be lite till gud, så får vi väl se senare om jag får dom eller inte.

men nu ska jag gå hörre ni.
ha en bra, solig dag!

kramkram. ♥
// alexandra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!