2009-04-01 ? 23:18:42

skoldag

hej kära bloggen!
dagen har varit väldigt bra idag.
jag var glad hela dagen, utom en liten stund då jag deppade ihop och ville försvinna..
men, jag blev på mycket bättre humör när natalie och lina kom och var hur glada som helst,
då blev jag såklart glad också och skrattade, och hade väldigt kul med dom :)
och solen har legat på hela dagen idag, så himla varmt så jag kunde inte ens gå i min tröja längre.
så jag skuttade väl omkring i min tubtop och hade roligt i det vaaarma vädret innan jag skulle gå på lunch.
maten var också god.
lektionerna idag var väl okej, inte för tråkiga och inte heller jätteroliga.
lagom passar bra i den här meningen, lagom är fint.
så gled skoldagen mot sitt slut, jag åkte taxi hem, pratade med natalie som vanligt.
vi har alltid jättemycket att prata om och båda älskar att prata så därför passar vi väl så bra ihop, hihi.
så kom jag hem,
där min storasyster hade nyfärgat hår och min tvillingsyster var hemma - sjukis.
så åkte jag, pappa, lillebror, lillasyster och storasyster till kupolen för storasyster skulle ha en skinnjacka.
så köpte hon den då, snygg var den också..
sen efter det så åt allihopa på Max.
tycker det är ganska äckligt där, men var utsvulten så jag proppade väl i mig mina nuggets och sprips.. colan och all dendär ketchupen (stavning på ketchup?).. hehe.
så kom vi hem.
jag passade på att plugga min franska och läsa lite i min nyalånade bok.
jag älskar att läsa föressten, för er som inte visste.
så himla skönt och bara sitta där med sin bok och sjukna in i den helt å hållet, glömma allt annat runtomkring och bara läsa.
sen så kom robin M och umgicks med min tvillingsyster som dock var sjuk.
menmen..
och han åkte väl hem för en stund sen, men det är inte så mycket att bry sig om.
men nu har jag skrivit väldigt mycket känner jag!

ska nog sova nu,
vi ses nog imorgon.
kramkram.♥

//alexandra.



det blir mycket egopics nuförtiden, men ni får stå ut.
denna är gammal btw.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!