2009-04-30 ? 12:13:04

säg godmorgon med ett smile

godmorgon bloggen!
jag är på ett toppenhumör just nu, duschade nyss och har klätt på mig fina kläder till valborg.
även fast det anses som vardagskläder, men jag tycker dom är fina iallafall.
ska snart fixa till mig,
sen smsa fanny och efter det nångång blir det bjursås för hela slanten.
men nu ska jag blåsa håret,
och troligen så kommer jag inte hinna blogga ikväll.
hoppas jag får med mig en kamera också så jag kan ta lite bilder!
det skulle ju ha varit suveränt..
men uppdaterar säkert imorgon eftermiddag!
ha en bra valborg bloggläsare och även ni som inte läser dehär.

kramkram. ♥
// alexandra


bild från förra årets brasa på sista april!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!