2009-04-13 ? 23:42:38

NY HEADER

~~ bestämde mig för att göra en ny header
kändes som att den gamla inte längre ville vara kvar där, om man säger så.
bilderna har inte längre någon betydelse för mig som dom hade förut, vissa bilder på den gamla headern.."/
nytt och fräscht vart det!
ska bli en helt ny människa, på det bra sättet såklart.
glad ska jag vara och på bra humör ska jag också vara.
~~


idag har jag varit på aqua nova i borlänge med mina kusiner och familjen.
det var mycket roligt :)
fast jag gjorde illa mig också.. vilket skit va?
tårna, knät och armen - helt sönder skrapade!
buhu.. systers fel allihopa.
men det gjorde väl egentligen inte så mycket, jag hade kul ändå.
sen åkte vi hem vid 6 tiden.
och sen dess har jag suttit här och nördat.
inte nå vidare socialt, men jag bor ju inte så socialt heller.
närmare bestämt mitt ute i skogen.
inga grannar, ingenting.
nada, noll, zero.
fast det är väl skönt ändå..
slippa alla skrik och bilar som låter.

fast nu har jag inte så mycket mer och säga!
godnatt på er nu bloggläsare.

kramkram. ♥
//alexandra


Kommentarer
nora

bor du i sandviken? ;b

2009-04-17 @ 11:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!