2009-04-18 ? 20:44:49

me, myself and I



ja ikväll blir man sittandes med chips och läsk.
ska nog se lejonkungen.
jag älskar dinsney filmer!
jag har fallit för dom totalt.
och jag tycker inte man är barnslig om man kollar på på tecknat/barnfilmer,
jag anser att man är ett barn inombords ända tills man dör och så är det med det.
tycker man om nånting så ska man stå för det och inte bry sig om nån annans åsikt.
det fick jag lära mig för nån vecka sen, faktiskt.
jag har också varit en av dom där som gör som alla andra tycker och tänker.
men nu känner jag mig mer självständig och gör som jag själv vill.
ska nog strax gå och titta på min film!
skriver nog lite senare ikväll också.

until then, :*

Kommentarer
lisa

sjukt söt bild=)

2009-04-26 @ 14:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!