2009-04-18 ? 00:24:19

lillasyster



ibland är hon den sötaste jag vet, särskilt när hon är glad och inte skriker.

idag blev det en riktig slappisdag.
var hos hanna till klockan 6 på eftermiddan, sen åkte jag hem..
och sen dess?
ja, jag har varit hemma och tagit det lungt, setat här för det mesta.
det har varit helt okej..
fast jag blev förbannad alldeles nyss.
riktigt jäkla förbannad menar jag då.
jag har ingen aning om varför,
jag kände bara hur det kokade i hela kroppen på mig och jag ville faktiskt bara slå någon riktigt hårt.
en kudde blev mitt offer för stunden..
sen när jag var genomsvettig och trött så blev det lite bättre.
och nu är jag på bra humör igen.
känner för att mysa lite med mig själv (och tolka för gudsskull inte det där fel nu!) och kolla lite på film.
ska nog göra det..
skriver nog inget mer idag så jag säger godnatt nu.
sovgott alla, vi ses nog imorgon!

kramkram. ♥
// alexandra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!