2009-04-26 ? 22:54:48

kvällsbloggning!

hej bloggen!
nu sitter jag hemma och har besök av ante och robin.
tvillingsyster är störd, och väääldigt sur (inte ovanligt)..
har haft en rejäl slappdag med frun today!
var kanske ute en gång under hela dagen, inte så hurtigt, javet.
men man hade ingen ork.
söndagar är tråkiga dagar, punkt slut.
ser faktiskt fram imot skolan imorgon, det gjorde jag däremot inte i det senaste inlägget jag skrev på morgonen.
men nu mår jag priiima och längtar till att få träffa alla vänner efter en ganska kort helg!

och på torsdag är det ju sista april!
vad gör alla dådå?
svara gärna i en kommentar! :)
själv ska jag vara i bengtsarvet med massa folk, klasskompisar osv..
tror jag iallafall, men det blir nog mycket mer troligt så.

och så köpte jag ett navelsmycke igår också!
här kommer bilder..





fint?
och åhjo, jag är nog liite brun allt! erkänn? :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!