2009-04-28 ? 22:29:52

klar

åh..kej!
nu.. måste.. jag.. vila.. lite.. *pustar*
nur har jag precis duschat klart, känner mig fräsh och en aning stressad fortfarande.
ska lugna ner mig nu.
det blev en snabb dusch, en väldigt snabb.

men nu ska jag prata lite om min dag i skolan!
den var helt okej faktiskt,
lugn och bra.
även fast men inte mår speciellt bra alls, psykiskt.
men mina vänner piggar oftast upp mig så jag blir på strålande humör.
tack för att ni finns och står ut med mitt dampiga och humörsvängiga jag!
jag älskar er alla för det.
fick håltimme på engelskan idag också, skönt.
även fast vår lärare är en utav dom bästa på skolan, men ibland kan det vara super med en paus ibland.
sen har vi haft matte, musik, gympa och slöjd.
och killarna i klassen har äntligen lugnat ner sig nu!
så himla skönt.
det har varit nästan knäpptyst i snart 3 dagar nu.
och vi, 7b, är nog lite av en favvoklass.
vi får höra minst 1 gång per dag att vi är en superklass, toppenklass osv..
muahaha.
är vi gulleklass så är vi!
sen efter skolan så åkte jag hem, och resten av dagen vet ni ju redan.
men nu ska jag nog sova tror jag.
vi hörs imorgon!
godnatt bloggläsare.

kramkram. ♥
// alexandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!