2009-04-16 ? 15:44:03

HOS FRUGAN

nu sitter jag hemma hos frun min :)
vi har mest slöat nu på morgonen och eftermiddan..
var tanken att jag skulle till robin idag, men blev inte så nu tyvärr.. "/
ledsen för det.
<3

imorgon är det ljuva fredag!
undrar vad man ska hitta på då, hm..
kanske tar en sväng till sågmyra? vem vet.
ja nånting ska jag iallafall göra! 
men nu ska jag gå.
ha en fortsatt bra torsdags eftermiddag/kväll!


slänger in en söt bild på min fru, hanna!
haha och nej, vi är inte seriöst gifta. men vi har varit 'låtsas' gifta i snart 10 månader!
 och vi går in för det stenhårt ska ni veta! hihi.



kramkram. ♥
// alexandra
 
Kommentarer
JONNA

snygg header :)

2009-04-17 @ 12:19:58
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!