2009-04-14 ? 11:23:43

ett äckligt djur brevid sängen

hej på er.
idag vaknade jag halv 6 på morgonen av att min katt rusade runt i mitt rum som en galning,
först tänkte jag bara ignorera det och försöka somna om..
men sen hörde jag småsmå PIP från golvet
jag tittar ner och där ligger det en.. FLADDERMUS!
jag fick panik ungefär, den gömde sig bakom mitt sängbord olyckligt nog..
jag springer till min storasyster och typ prat/skriker att det är en fladdermus i rummet.
hon går ner och kollar men ser ingenting,
kanske för att den hade gömt sig under mitt sängbord, och där ligger det såklart en massa saker så och vi vågar inte röra nått av det,
så vi öppnade fönstret i hopp om att den skulle kunna flyga ut..
jag somnade om efter det och vill helst inte kolla om den är kvar....
blä jag har kanske en fladdermus under mitt sängbord!
snuskigt.. äckligt.. v-i-d-r-i-g-t..
hoppas innerligt att den har flugit ut..

idag ska jag nog inte göra nånting, bara slöa eller kanske träffa någon att umgås med.
beror på om jag orkar.
men ska rusa, ni får ha det så bra bloggläsare!

kramkram. ♥

//alexandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!