2009-04-07 ? 22:38:43

dålig uppdatering!


förlåt för min dåliga uppdatering,
men det är mycket nu.
inte speciellt dåliga saker, men det är ju dehär med skolan och kompisar..
bloggen kläms in i ett litet hörn nivet.
men idag har jag varit med hanna bortas, vi hade det trevligt.
vi gick ner på stan och jag köpte mig en ögonskugga, en vit.
sen travade vi hem och jag åkte till sågmyra på modevisning.
det var mycket bra!
sen åkte jag hem och nu är jag väldigt trött, vill helst sova faktiskt..
haha blev ett kort inlägg nu..

en överraskning kommer att ske i helgen,
även den 16 eller 20 april! :)
jag säger inte vad det är, överraskning ni vet.
hihi, alla kommer nog bli chockade!



ha det bra bloggläsare!
kramkram. ♥

// alexandra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!