2009-04-27 ? 22:22:52

ansiktsmask på kvällen

hej bloggen!
idag har jag varit med mikaela på stan, vi köpte hårfärg och hon köpte en tröja.
tyvärr var hårfärgen billig och jättedålig, så nått vidare bra resultat blev det ju inte precis..
menmen..
och nu sitter jag hemma med en anisktsmask i hela fejan.
man ska dra bort den när den har torkat..
känner nu hur det börjar släppa, är typ som gummi.
jag trodde det skulle vara typ vit sörja man smeta på och sen tog bort med vatten,
men den här var grön slime som man skulle smeta på sen dra bort.
aja får se hur det går.. creepy t-t-t-hang.
när jag äntligen tagit bort den här geggan ska jag nog sova, vilket är snart.
så jag säger godnatt nu!

sov så gott bloggläsare.
kramkram. ♥
// alexandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!