2008-12-26 ? 21:30:55

SHOPPIINGGG! <3

idag har jag och ida vart på stan - MELLANDAGSREAAA!!!!! :D
det blev ganska så mycket för oss båda, men mest för ida i pengarväg ;D
hahaha, hon ärå inte snål kan jag ju tillägga iallafall !

mina köp; festklänning till nyår, puder, halsband och örhängen.
idas köp; festklänning/tunika, puder, bh, bikini, puderborste, örhängen och ett halsband.

sen var vi trötta men vi traska till gamla goa donken iallafall!
fast gammal kanske den inte är, nybyggt ffn (:::
så satt vi väl och åt därå, sen tjockade vi oss med glassssssss.
sen kom idas mamii och skjutsade (stavning?) hem oss, och vi skratta väl hela vägen hem ungefär. ihihihihihhihi
 och sen kom vi hem till ida och jag satte på mig min klänning och smycken jag köpte.
ida också :D
så nu sitter vi väl hemma hos henne, snikka och säxigaaaa. hahahahaah
nu ska vi typ plocka ur hennes diskmaskin..
ja, jag tycker också det inte passar in i den här bra dagen men .. jaja :D
orkar fan int skriva mer nu,
hare bäst, knulla häst :o
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!